Regulamin odszumiania wyostrzania nagrań
1.Nie poświadczamy pisemnie rzeczy które widzi lub słyszy klient subiektywnie jeśli mamy wątpliwości wstawiamy to w protokół lub informujemy klienta pisemnie.
Zdejmujemy szumy i dzwieki niepotrzebne wyostrzamy nagrania nie wchodząc w szczegóły czego szuka klient naszym zadaniem jest wykonanie pracy techniczne
Regulamin Translacji transkrypcji
Kolorami zaznaczamy tekst którego jesteśmy pewni ,jest niezbyt pewny i może być sporny i ten nieczytelny także.
Nie “Słyszymy tego co jest sugestią klienta ” a to co słyszymy metodą odsłuchową.Jeśli czegoś nie jesteśmy pewni nie wstawimy tego jako “pewne słowa”
W Obu przypadkach nie jest to podstawą reklamacji
Pozostałe usługi jak odzyskiwanie danych czy danych z monitoringu i nośników.
Firma odzyskuje to co jest na nośnikach bez wgłębiania się czego poszukuje tam klient np odzyskuje wszystkie skasowane dane z dat terminów Itp
To że nie ma w tych danych co “wydawało się klientowi” nie stanowi podstawy do reklamacji.
Pozostałe ustalenia prowadzone są z klientem pisemnie i stanowią formę umowy.
Proszę Pamiętać że wszystkie naciski aby usługą potwierdzała domniemanie klienta na jego korzyść są ignorowane.
Wykonujemy tu prace techniczne.
Zamawiając usługę Zgadzają Się Państwo z niniejszym regulaminem mając na uwadzę że nagranie było nieostre zaszumione i mogą następować różne interpretację słów dźwięków itd
W przypadku nawet odzyskanego nośnika klient może nie posiadać już tam danych które oczekiwał bo mógł je nadpisać zawsze tak mogło się zdarzyć